vrijdag 15 april 2016

Terug in Thailand

Terug in thailand 
Bij oude bekende  LONG BEACH INN
Moest hoog nodig naar de kapper. Willem de eigenaar van ons resort moest ook en ik kon mee rijden 
De kapperszaak was gesloten maar er was een oude mevrouw die wist nog een goede kapper 
We moesten haar volgen 
En ja hoor ze bracht ons naar de kapster die 4 jaar geleden mijn snor afknipte
Ik zeg tegen Willem die mag mijn haar niet knippen
Willem zei dan doe ik het toch 
Hij pakte de schaar en begon te knippen en de kapster keek toe 
Toen hij klaar was betaalde hij de kapster ook nog 
Die was totaal van de kaart 
Lachen


Deze week was het Thailands nieuwjaar Dus was het resort vol Maar volgende week zijn wij de enige gasten Het resor het zwembad en personeel alles voor ons alleen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten