zondag 24 april 2016

Laatste week alweer

Buiten 36 graden dat is voor mij die goed tegen de warmte kan
ook een beetje te
Dus binnen onder de airco is het goed vertoeven
Ben vanmorgen naar de kapper hier op de hoek geweest
Het leek me wel wat om mij eens lekker te laten scheren
Tussen de kippen en spinnen
Daar stond spuitelf 1 meter 50 lang en 40 kg
Ik op die stoel en hoppa achter over
Er was geen mug te bekennen ,dat is het voordeel van spinnen
Komt hij aan met een groot mes
Ik dacht dat kan geen kwaad en dat was ook zo
want hij kon het mes amper tillen Hij had armen als lucifers
Moest 20 bath afreken (50 cent)Ik heb nog aangeboden om de eieren
te rapen maar hij begreep mij niet
Ik moet zeggen ik was behoorlijk glad geschoren toen ik me thuis
nog een keer heb geschoren
Gisteren liepen we langs het strand toen een man en een vrouw
ons vroeg of we een goedkoop slaap adres wisten
We vroegen waar ze vandaan kwamen fietsen
Vanuit Antwerpen was het antwoord
Ik zeg ja dan kun je beter hier ergens slapen anders bende laat
thuis ,ze waren 10 maanden onderweg

Het laatste foto`s
en op naar Bangkok voor 5 dagen









1 opmerking: