maandag 16 maart 2015

Op naar Eumundi

Maandag 16 maart
Voorbereiden voor de pittige reis naar
Pip or Sky Martens
 1353 Eumundi-Noosa Road
 Eumundi 4562 QLD Australia
Woensdag morgen 9 uur met de bus naar Bangkok
450 km
Dan met de taxi naar het hotel op vliegveld
Donderdag vliegen naar Taipè ,3 uur
Overstappen en nog 9 uur naar Brisebane
Aankomst in Brisebane 10 uur 20
We worden opgehaald door Betty en hopen rond het middaguur
in Eumndi aan te komen Daar gaan we Pip en Sky verrassen
Ik kruip acher een boom en wanneer Pip voorbij komt kom
ik tevoorschijn
Maar eerst nog het laatste bericht uit Thailand
Al met al goed geslaagd Al moet ik Mark Rutte en zijn mannen
nog bedanken dat hij mijn geld aan de Grieken heeft
gegeven daardoor is mijn EURO 20% minder waard geworden
te opzichten van vorig jaar. Mark jongen top ,wanneer krijg ik die 1000 euro
die je beloofd hebt En ook de 1000 euro van Annie natuurlijk

Tot over een week of zo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten