donderdag 17 april 2014

Terug in Thailand

Terug naar Thailand
Na 6 weken in Australie richting Nederland
Nog 4 weken en we zijn weer terug in Roosendaal
Ook weer fijn de zomer tegemoet
De reis van Australie naar onze bestemming in Thailand was lang
Eerst 2 uur naar vliegved Brisbane 3 uur wachten voor vertrek
Dan 8 uur naar Taipei 1 uur wachten en 4 uur vliegen naar Bangkok
Een uur wachten op de bus en 4uur naar Hua hin door zwaar verkeer het was een feestdag
(sukran vestival) En de laatste 150 Km met de taxi Anderhalf uur
Ruim 20 uur onderweg
Maar dan is het genieten in ons prachtig Hotel
Zie WWW.AOMANAO . COM                                            

Hier verblijven we tot 1 Mei,De temperatuur is rond 34 graden
Maar er is een heerlijk zee windje en op de kamer airco
Dit is ons zwembadje
Vanmorgen zijn we even op bezoek geweest bij onze vrienden (aapjes)
Annie zou filmen terwijl ik ze nootjes geeft
Annie start filmen, springt er gelijk een aap op mijn rug en gaat er met mijn hoed vandoor
Annie vergeet verder te filmen en gaat achter die aap aan
Mijn pet heb ik terug maar er staat niets op de film Ik zal ze nog eens laten filmen



2 opmerkingen:

  1. geniet lekker ..... kan ook alleenjouw overkomen he hahahaha


    xxxx ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien heeft de vakantie jullie goed gedaan en dat is maar goed ook, het einde is nu in zicht!
    Kom gezond en fris weer naar huis en geniet nog maar fijn enkele weken.
    Groeten, Ans en Ad

    BeantwoordenVerwijderen