donderdag 23 januari 2014

Genieten geblazen

Tien over 8 vertrokken Met de trein 38 euro
Gelukkig op tijd want er was weer een storing
Overstappen met wat vertraging in Leiden
Op schiphol kosten een flesje water 2 euro 25
De vliegreis met China aerlines  was perfect wel een flinke zit van 11 uur
In Bangkok Aerport een flesje water gekocht 24 euro cent
Met de VIP bus aerco 24 zitplaatsen naar Hua Hin 325 km 7 euro per persoon
We hielen geld over dus hebben we de laatste 100 km naar Prachuap Khiri Kan  een taxi genomen 37 euro
Dat was me weer een ervaring
We hadden een chauffeur die dacht dat hij beter kon rijdeJ dan Jos Verstappen
je moet je voorstellen De camera achter in een formule 1
Dan zie je het snokken aan het stuur en het hooft heen en weer gaan
Dat was ons uitzicht, links en Rechts passeren in een bocht over de dubbelen streep, een tegen liggen die over de vluchtstrook moet ,lichtsignalen getoeter en onze chauffeur zijn middel vinger omhoog
Een voordeel we kwamen op tijd aan
Nog een voordeel ons Annie kneep me lekker had in de billen
Nadat hij ons afgezet had zei ik zo dat ging hard,waarop hij zei ja ik ben een goede chauffeur
Maar nooit meer was mijn gedachten
Alles vergeten en nu genieten


Deze morgen een goed ontbijt gehad Ons annie ligt er weer goed bij ik ga haar gezelschap houden

1 opmerking: