maandag 18 februari 2013

Een van de mooiste dagen van mijn leven Helemaal bijgewerkt

Toen we 5 weken geleden bij een ander hotel logeerdenToen viel ons oog op een hotel aan Ao Manao beach ,Fachom kluen Dit is het enige hotel hier aan het strand En is op internet nergens te boeken
Als ge meer wil weten waar Maak een copy van de link En google
 http://www.travbuddy.com/Royal-Thai-Air-Force-Residence-Ao-Manao-v491736
Dit slaat alles bekijk de foto`s en video`s 
Alles binnen bereik ,op loopafstand.
En dan hebben we de brommer nog 
Twee dagen met de brommer rond getoerd 
De rest op het strand in het zwembad of aan de wandel En tussen door eten veel drinken winkelen en  avonds achter Kaap de goede Hoop 
Toen ik gisteren wakker werd zag ik vanuit mijn bed een grote oranje bal uit de zee komen
Mijn liefje heeft er deze foto genomen

 
Toen keek ik naar deze video die ik een dag eerder had genomen
Toen kreeg het idee om die achterste pukkel op te gaan
Ik zeg tegen ons annie ik ga der op
Ze zegt zo vroeg al 
 Ja beter nu .morgen kan het misschien niet meer en ik vertrok
Ze stond wat raar te kijken alsof ze iets anders had verwacht
Eerste helft met de trap De rest met handen en voeten aan een touw


En toen naar beneden .Meestal als ik ergens op zit laat ik me eraf rollen
Dat ging met deze niet




Tot mijn grote verassing kreeg ik het laatste gedeelte gezelschap
En helemaal onder stond ons Annie te wachten Wel zonder gladiolen







Om 9 uur ben ik gaan lopen En om 12 was ik weer beneden  En de dag pas half om
En Dit was het uit zicht de andere morgen

S`avonds nog 2 liter bier gedronken om het verloren vocht bij te vullen Nog een ditje en een datje en achter Kaap de goede Hoop En alles goed gegaan, ik heb mijn manneke gestaan .nog van datum gedaan
Van morgen vroeg opgestaan en niet meer recht kunnen staan
Ik zeg tegen ons Annie wat heb ik toch gedaan ,Gisteren is alles goed gegaan Vanmorgen opgestaan en niet meer recht kunnen staan Ze zegt klootzak kijk eens goed wat ge hebt gedaan
Ge hebt de knop van hoe overhemd aan de fluit van hoe broek vast gedaan.

3 opmerkingen:

  1. ik zit maar oooh pa pas op ...gatver wat is dathoog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat gaaf man, prachtig zomaar je bent wel sportief hoor ik doe je het niet na

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nog even uitrusten nu he ouwe taaie, trouwens bij Kaap de goede hoop kan het er knap ruig aan toe gaan, dus kijk uit.
    groetjes aan Annie

    BeantwoordenVerwijderen