dinsdag 29 januari 2013

Terug in Frog and catfish


Terug in Frog and Catfish voor 24 dagen  ( www.frogandcatfishkrabi.com )

Leni en Martin zijn op weg naar Bangkok met Smile Thai air
Hier is vandaag geen internet dus wat tijd om een verhaaltje te schrijven
We zijn weer hartelijk ontvangen. We zijn de enige gasten
En leven als Adam en Eva in de garden van Eden ,zonder appelboom.
 Gerry en boa in een van hun hutjes
 ONS VERBLIJF
 Zicht op de tuin
 Massage van Annie Ik heb net mijn massage gehad en alle spiertjes doen het weer---Nouja alle ?
Een spiertje moet ik nog uitproberen Hier ben ik weer Marian
Alles ziet er weer goed uit ,zwembad en de tuin
Audoe

3 opmerkingen:

  1. je bent toch echt een oud viespeukje he Ad, maar wat hebben jullie een prachtig stekkie voor de komende 24 dagen Geniet er maar lekker van. En Annie hou dat ouwetje een beetje in toom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een oase.... lekker genieten met zijn tweeetjes hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er heelijk uit dus maar heel erg genieten ,An ik heb je opgegeven voor clubdag als dat goed is ?En Ad zo kan wel weer he !hahaha

    BeantwoordenVerwijderen